Przebudowa przejazdu kolejowego Warszawa-Włochy

Prace polegały na wymianie istniejącej nawierzchni przejazdu na płyty wielkogabarytowe w obrębie toru 3s, w tym:

  • Płyty zewnętrzne (PZ) – 6 szt
  • Płyty wewnętrzne skrajne (PWS) – 2 szt.
  • Płyty wewnętrzne (PW) – 1 szt.
  • wykonaniu dojazdu do przejazdu od toru 3s z dostosowaniem niwelety dojazdu do niwelety torów kolejowych na długości 4 m od skrajnej szyny. Nawierzchnia dojazdu ma być odtworzeniem nawierzchni istniejącej,
  • ułożeniu geowłókniny separacyjnej pod nawierzchnią przejazdu pomiędzy warstwami z tłucznia i grysu,
  • wykonaniu podparcia płyt zewnętrznych przejazdu poprzez ułożenie krawężnika KK-97 ułożonego na warstwie grysu.

 

Drogi Gościu!

Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

ZGADZAM SIĘ POLITYKA PRYWATNOŚCI